inkomotininews@gmail.com

Οι…δύο δηλώσεις του Σάββα Παντελίδη


Αλλιώς τα είπε ο Σάββας Παντελίδης στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και αλλιώς στο paratiritis-sports, αναφορικά με το διαζύγιό του με τον Πανθρακικό.

Στον γνωστό ραδιοφωνικό σταθμό μίλησε με σαφή υπονοούμενα, δηλώνοντας:
«Δεν μπορώ να καταλάβω πώς σκέφτονται οι παράγοντες και δεν θέλω να το σχολιάσω. Όμως η ομάδα είχε κάποιες συνεχείς ήττες στην έδρα της και η διοίκηση έκρινε πως κάτι έπρεπε να αλλάξει. Είχαμε ένα πολύ κακό παιχνίδι με τον Πλατανιά κι ένα άσχημο ημίχρονο απέναντι στον Ολυμπιακό, αλλά γενικά είμαι ικανοποιημένος από την πορεία και τις εμφανίσεις της ομάδας» (http://www.sport-fm.gr/article/589478).

Στο paratiritis-sports, έσταζε μέλι για όλους, δηλώνοντας: «Μετά από τη συνάντηση που είχα σήμερα με τον μεγαλομέτοχο και τον πρόεδρο της ομάδας, αποφασίστηκε να λυθεί η συνεργασία μας με την ΠΑΕ Πανθρακικός. Ήταν μία συνεργασία που μόνο καλό μου έκανε αυτούς τους 19 μήνες που ήμουν στην τεχνική ηγεσία της ομάδας. Με τη λήξη της συνεργασίας αυτής θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους θερμά. Από τον κύριο Σαββάκη που ήταν ο πρώτος που επικοινώνησε μαζί μου, τους κυρίους Καραολάνη και Τζελέπη για όσα μου προσέφεραν, αλλά και όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί μου αυτό το χρονικό διάστημα, από τους συνεργάτες μου στα γραφεία της ομάδας, τους ποδοσφαιριστές, μέχρι και τους ανθρώπους που φροντίζουν τα γήπεδα. Η οικογένεια του Πανθρακικού με «μεγάλωσε» προπονητικά και την ευχαριστώ για τη συμβολή της στην εξέλιξη της καριέρας μου. Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φιλάθλους και ιδιαίτερα στους ULTRAS για τη συμπαράστασή τους όλο αυτό το διάστημα. Θεωρώ πως είναι «παράσημο» για έναν προπονητή, ακόμα και σε ήττα της ομάδας του, όπως συνέβη το Σάββατο στον αγώνα με τον Πανιώνιο, να ακούει ρυθμικά το όνομά του από την εξέδρα. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που ξεχνούν εύκολα. Σας ευχαριστώ όλους…» (http://www.paratiritis-sports.gr/panthrakikos/i-apohairetistiria-dilosi-toy-savva-pantelidi-apokleistika-sto-paratiritis-sports.html).

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews