inkomotininews@gmail.com

Στη Βουλή ο ποδηλατόδρομος Κομοτηνής!


Ερώτηση, με την οποία ζητά ενημέρωση για τον βαθμό αρτιότητας του σχεδιασμού του ποδηλατόδρομου Κομοτηνής, κατέθεσε προς τους Υπουργούς Περιβάλλοντος, Ανάπτυξης και Εσωτερικών, ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της «Χρυσής Αυγής» Αντώνιος Γρέγος.

Μεταξύ άλλων ο κ. Γρέγος, επισημαίνει πως «η σμίκρυνση της οδού Ορφέως που αποτελεί τη μοναδική αρτηρία σύνδεσης με τις εγκαταστάσεις της Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής και με το Νοσοκομείο, θα δυσχεράνει την ταχύτατη διέλευση οχημάτων εκτάκτου ανάγκης και άμεσης επέμβασης προς όλα τα σημεία της πόλης», υπογραμμίζει πως «το ίδιο ισχύει και για την οδό Δημοκρίτου που συνδέει τον άξονα των στρατοπέδων...
...από τους στρατώνες προς την πόλη καθώς και από τα στρατόπεδα της Αγίας Βαρβάρας και της Λεωφόρου Ηρώων προς την Ορφέως», ενώ προσθέτει πως «η λειτουργία 15 ιατρείων και κλινικής επιβάλλει συχνά την απρόσκοπτη κυκλοφορία ασθενοφόρων και οχημάτων υγειονομικού χαρακτήρα».

Αναλυτικά, η ερώτηση έχει ως εξής:

«Το έργο “Έργα δακτυλίου Ποδηλατοδρόμου” που είναι προϋπολογισμού 2,7 εκατομμυρίων ευρώ, αφορά όχι ένα πλήρες δίκτυο ποδηλατοδρόμων που να επεκτείνεται ευρέως σε όλο το ρυμοτομικό σχέδιο της πόλης, αλλά έναν μικρό δακτύλιο εντός του εμπορικού κέντρου αποκομμένου κατά τα άλλα από τα υπόλοιπα σημεία της πόλης.

Ουσιαστικά ανατρέπεται η εικόνα της Κομοτηνής και επηρεάζεται η ζωή των κατοίκων σε θέμα ασφαλείας, προσβάλλοντας το δικαίωμα του πολίτη στο να διάγει ασφαλή βίο ειδικά σε αυτή τη φάση των κοινωνικών αλλαγών και οικονομικής δυσπραγίας.

Προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η σμίκρυνση της κεντρικής οδού (Ορφέως) - που σημειωτέων αποτελεί την μοναδική αρτηρία σύνδεσης με τις εγκαταστάσεις της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής καθώς και με το Σισμανόγλειο Νοσοκομείο Κομοτηνής -  θα δυσχεράνει την ταχύτατη διέλευση οχημάτων εκτάκτου ανάγκης και άμεσης επέμβασης προς όλα τα σημεία της πόλης.

Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία ειδικά στην παρούσα φάση όπου οι σχολές Αστυνομικών Δοκίμων έχουν μετατραπεί σε “κέντρα φιλοξενίας λαθρομεταναστών” και είναι απαραίτητη η απρόσκοπτη και ταχεία μετάβαση των παραπάνω οχημάτων. Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα στην πρόσφατη εξέγερση στις Σχολές της Αστυνομίας όπου η πόλη βρισκόταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης και το σύνολο των οχημάτων διερχόταν από την οδική αρτηρία της οδού Ορφέως.

Το ίδιο ισχύει και για την οδό Δημοκρίτου που συνδέει τον άξονα των στρατοπέδων από τους στρατώνες προς την πόλη καθώς και από τα στρατόπεδα της Αγίας Βαρβάρας και της Λεωφόρου Ηρώων προς την Ορφέως

Επισημαίνεται επίσης η λειτουργία 15 ιατρείων και κλινικής που επιβάλλει συχνά την απρόσκοπτη κυκλοφορία ασθενοφόρων και οχημάτων υγειονομικού χαρακτήρα.

Οι εν λόγω οδοί αποτελούν βασικές οδικές αρτηρίες χαρακτηρισμένες ως εθνικό δίκτυο, οι οποίες έχουν εξαιρετικά λειτουργικό χαρακτήρα, και είναι απορίας άξιο το ότι μετατρέπονται σε οδούς ήπιας κυκλοφορίας χωρίς να έχουν προβλεφθεί και υλοποιηθεί οι απαραίτητες υποδομές που θα στηρίξουν μια τέτοια μετατροπή. 

Όταν σε αυτά προστεθεί και το γεγονός της έντονης παρόδιας δόμησης στην οποία στεγάζονται μόνιμες κατοικίες και πλήθος επιχειρήσεων που έχουν την κύρια ή την βοηθητική είσοδο επί των συγκεκριμένων οδών, σε συνδυασμό με την έλλειψη ικανοποιητικού χώρου στάθμευσης, οι συνθήκες που θα προκληθούν θα είναι τουλάχιστον χαοτικές.

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

1) Τι πρόβλεψη υπάρχει για την κυκλοφορία οχημάτων αμέσου επεμβάσεως (ασθενοφόρα, στρατιωτικά οχήματα και οχήματα πυροσβεστικής) δεδομένου ότι η Ορφέως αποτελεί τη μοναδική αρτηρία σύνδεσης με τις εγκαταστάσεις  της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής καθώς και με το Σισμανόγλειο Νοσοκομείο Κομοτηνής;

Ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της
Χρυσής Αυγής Αντώνης Γρέγος
2) Τι πρόβλεψη υπάρχει για την τροφοδοσία των καταστημάτων, όχι μόνο αυτών που βρίσκονται επί των οδών Δημοκρίτου και Ορφέως αλλά και αυτών που βρίσκονται στους παράπλευρους δρόμους;

3) Τι προβλέψεις έχουν γίνει για τη μετατροπή των εν λόγω δρόμων (Ορφέως και Δημοκρίτου) από βασικές οδικές αρτηρίες σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας;

4) Τι μέτρα έχουν ληφθεί για την προστασία των καταστημάτων της περιοχής που από την προφανή δυσχέρεια πρόσβασης και κυκλοφορίας στο κέντρο θα εκμηδενιστεί η εμπορική  κίνηση τους;».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews