Εντοπίζει "άκρως υπερτιμημένη κοστολόγηση", και εφιστά "την προσοχή των εμπλεκομένων κάθε αρμοδιότητας".
Συγκεκριμένα, πρόκειται για δύο έργα που
αφορούν...
...την τουριστική προβολή μέσω εντύπων και διαδικτύου, και η σχετική ανακοίνωση
της παράταξης του Γιώργου Παυλίδη, έχει ως εξής:
«Περιφέρεια ΑΜ-Θ. Δύο διαγωνισμοί ύψους 395.000
ευρώ. Σε ποιόν και με ποιά κριτήρια θα
ανατεθούν;
Η διοίκηση της περιφέρειας ΑΜ-Θ προκήρυξε
δύο διαγωνισμούς για την τουριστική προβολή στο τέλος της θητείας της. Κάλλιο
αργά παρά ποτέ!
Ελπίσαμε ότι, έστω και τώρα, θα είχαμε ένα
υγιές αποτέλεσμα.
Δυστυχώς όμως οι αμφιβολίες μας είναι
πολλές!
Ειδικότερα:
Ο ένας
διαγωνισμός είναι η «Προβολή της
Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας –Θράκης σε εξειδικευμένο έντυπο και
ηλεκτρονικό τύπο και αναβάθμιση του τουριστικού διαδικτυακού τόπου», ύψους 225.000
ευρώ
(http://www.pamth.gov.gr/images/diagonismoi/rodopi/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7_%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%85_3_-_%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-Site_%CE%A0%CE%A1_97232.2913.pdf). Προς έκπληξή μας διαπιστώνουμε ότι έχει συγκεχυμένες αναφορές, απαιτήσεις με ερωτηματικά (π.χ. ζητά και σκηνοθέτη), αφήνει στον ανάδοχο να προσδιορίσει τους στόχους της τουριστικής προβολής!), και για μια ασαφή αναβάθμιση του διαδικτυακού τόπου της περιφέρειας, προσφέρει ένα τεράστιο ποσό!
(http://www.pamth.gov.gr/images/diagonismoi/rodopi/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7_%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%85_3_-_%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-Site_%CE%A0%CE%A1_97232.2913.pdf). Προς έκπληξή μας διαπιστώνουμε ότι έχει συγκεχυμένες αναφορές, απαιτήσεις με ερωτηματικά (π.χ. ζητά και σκηνοθέτη), αφήνει στον ανάδοχο να προσδιορίσει τους στόχους της τουριστικής προβολής!), και για μια ασαφή αναβάθμιση του διαδικτυακού τόπου της περιφέρειας, προσφέρει ένα τεράστιο ποσό!
Το
δεύτερο έργο, επίσης δεν υστερεί σε εφευρετικότητα, γενικεύσεις, αοριστίες
και διεύρυνση των υποκειμενικών αξιολογήσεων. Ο δεύτερος διαγωνισμός είναι η «Παραγωγή
εντύπου υλικού τουριστικής προβολής της Περιφέρειας ΑΜ-Θ», ύψους 170.000 ευρώ (http://www.pamth.gov.gr/images/diagonismoi/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7_%CE%95%CE%BD%CF%84%CF%8D%CF%80%CF%89%CE%BD_%CE%A0%CE%91%CE%9C%CE%98_%CE%A0%CE%A1_78464_2360_05.07.2013.pdf).
Και αυτός ο διαγωνισμός έχει μοναδικά, πρωτόγνωρα και στρογγυλεμένα χαρακτηριστικά: π.χ. δεν αναφέρει τα μεγέθη,
τις σελίδες και το βάρος των εντύπων! Ανησυχούμε γιατί δεν βρίσκουμε στον
διαγωνισμό αυτό τα απαιτούμενα καθαρά και αντικειμενικά κριτήρια επιλογής των
αναδόχων που να διασφαλίζουν τη δημόσια δαπάνη και την αντιστοιχία της με
συγκεκριμένο έργο.
Εφιστούμε
την προσοχή των εμπλεκομένων κάθε αρμοδιότητας στα σημεία αυτά».
Ο επικεφαλής της μείζονος
αντιπολίτευσης «Περιφερειακή Αναγέννηση» στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ, πρώην νομάρχης
Ξάνθης κ. Γιώργος Παυλίδης, αναφερόμενος στο
θέμα σχολίασε:
«Τουριστική προβολή σε μια ολόκληρη θητεία
του κ. Γιαννακίδη δεν υπήρξε. Ούτε
έντυπα δεν έχουμε. Ευτυχώς ο καλός θεός της Ελλάδας, με την γενική αύξηση των
τουριστών, βοήθησε και την περιφέρεια μας. Τώρα αποφάσισαν να προχωρήσουν σε έκδοση εντύπων και σε
αναμόρφωση της ιστοσελίδας. Οι όροι όμως των προκηρύξεων των διαγωνισμών μας
προκαλούν ερωτηματικά και ανησυχία για τη διασφάλιση του δημοσίου χρήματος.
Αυτό, γιατί τα αντικειμενικά κριτήρια είναι περιορισμένα, τη στιγμή που η κοστολόγηση είναι άκρως υπερτιμημένη. Όλα αυτά μπορούν
να οδηγήσουν σε εμπλοκές του έργου ποικίλου χαρακτήρα. Αργά, και με ανεπαρκή
τρόπο τα πάντα. Δυστυχώς ούτε τώρα, που φεύγουν, διορθώθηκε η
κατάσταση».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου