Καταγγελία για τη μη τήρηση της
αξιοκρατικής επιλογής και της διαφανούς διαδικασίας, αναφορικά με τις
αποσπάσεις εκπαιδευτικών...
...της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) του ΔΠΘ στην Κομοτηνή, μεταφέρει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, ο Βουλευτής Επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ.
...της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) του ΔΠΘ στην Κομοτηνή, μεταφέρει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, ο Βουλευτής Επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ.
Το κείμενο της Ερώτησης του κ. Κουίκ,
έχει ως εξής:
«Κύριε Υπουργέ,
Σας προωθώ άνευ περαιτέρω σχολίων, επιστολή των διδακτόρων Φυσικής Αγωγής
στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο, Ν. Κουφού, Γ.
Πάφη και Ο. Αλειφέρη, οι οποίοι διαμαρτύρονται εντόνως για τη μη τήρηση της
αξιοκρατικής επιλογής και της διαφανούς διαδικασίας, αναφορικά με τις
αποσπάσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) Κομοτηνής.
Στην
επιστολή τους, η οποία έχει κοινοποιηθεί και στο Υπουργείο του οποίου
προϊστασθε, οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν επί λέξει τα εξής:
«Αξιότιμε
Κύριε Βουλευτά,
Κάθε
χρόνο το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) του Δημοκρίτειου
Πανεπιστήμιου Θράκης όπως και αρκετά ακόμη πανεπιστημιακά Τμήματα και Σχολές,
ζητούν από το Υπουργείο Παιδείας την απόσπαση εκπαιδευτικών από την πρωτοβάθμια
και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την κάλυψη των εκπαιδευτικών τους αναγκών.
Τα
τελευταία χρόνια η Γενική Συνέλευση του Τμήματος λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές
υπουργικές εγκυκλίους και τις λειτουργικές της ανάγκες καταρτίζει μία κατάσταση
αξιολόγησης των αιτούντων απόσπαση και την υποβάλλει στο Υπουργείο προτείνοντας
πρόσωπα με συγκεκριμένη σειρά. Η ιεράρχηση των αιτήσεων γίνεται με κριτήρια:
α)
συγκεκριμένα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά μετρήσιμα προσόντα (τίτλοι σπουδών,
δημοσιεύσεις, συγγραφικό έργο κ.ά.), και
β)
τις εκπαιδευτικές ανάγκες του Τμήματος με βάση το πρόγραμμα σπουδών.
Την
τρέχουσα ακαδημαϊκή χρονιά και παρά το γεγονός ότι το Τμήμα ακολούθησε όλες τις
προβλεπόμενες διαδικασίες, το αρμόδιο όργανο του Υπουργείου δεν έλαβε υπόψη την
πρόταση και αγνόησε υποψηφίους που αξιολογήθηκαν στις υψηλότερες θέσεις.
Σε
χαλεπούς καιρούς όπου όλοι προσπαθούμε να επαναδημιουργήσουμε το κράτος στις
υγιείς βάσεις της διαφάνειας, της ποιότητας και της αξιοκρατίας ορισμένοι από
τους διοικούντες επιμένουν σε πρακτικές άλλων καιρών.
Οι
υπογράφοντες προασπιζόμενοι την πολυετή και επίπονη προσπάθεια τους για συνεχή
βελτίωση της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής τους κατάρτισης αναρωτιούνται πως
το Υπουργείο αφενός επικαλείται την αξιολόγηση και την αξιοκρατία ως μοχλό
βελτίωσης της εκπαίδευσης ενώ την ίδια στιγμή αυτό-ακυρώνεται με τέτοιες
ενέργειες. Εμείς διεκδικούμε το αυτονόητο, δηλαδή να τηρηθεί η αξιοκρατική
επιλογή και η διαφανής διαδικασία.
Σας
ευχαριστούμε για τη φιλοξενία,
Ν.
Κουφού,
Διδάκτωρ
Φ.Α.
Εκπαιδευτικός
Φ.Α.
Γ.
Πάφης,
Διδάκτωρ
Φ.Α.
Εκπαιδευτικός
Φ.Α.
Ο.
Αλειφέρη,
Μετ.
Δίπλωμα Φ.Α.
Εκπαιδευτικός
Φ.Α».
Όπως
μάλιστα καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, ορισμένοι διδάσκοντες δεν
διαθέτουν ούτε καν μεταπτυχιακό τίτλο.
Και επειδή ο παραλογισμός σε αυτή τη χώρα περισσεύει, πρόσφατα αποσπάστηκε συνάδελφός τους, που δεν διαθέτει
πτυχίο ξένης γλώσσας σε ΑΕΙ που συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ανταλλαγής
φοιτητών Erasmus!
Κατόπιν
τούτων, ερωτάσθε κ. Υπουργέ:
1. Με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή των εκπαιδευτικών που αποσπάστηκαν; Αξιολόγησε κάτι το
Υπουργείο που «διέφυγε» της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος;
2. Πώς θα αισθανθούν οι φοιτητές και οι γονείς τους που στερούνται τόσα για να σπουδάσουν τα παιδιά τους
όταν ενημερωθούν ότι ορισμένοι διδάσκοντες δεν διαθέτουν ούτε καν μεταπτυχιακό
τίτλο; Εσείς θα στέλνατε τα δικά σας παιδιά σε τέτοιο Πανεπιστήμιο;
3. Πώς είναι δυνατό να αποσπάται συνάδελφος που δεν διαθέτει καν πτυχίο
ξένης γλώσσας σε ΑΕΙ που συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών
ERASMUS;
4. Πώς το Υπουργείο αφενός επικαλείται την αξιολόγηση και την αξιοκρατία ως μοχλό βελτίωσης της
εκπαίδευσης ενώ την ίδια στιγμή αυτό-αναιρείται με τις ενέργειές του;».
1 σχόλια:
Παντοτε στο ΤΕΦΑΑ υπηρχε διαπλοκη.Εδω προεδρος εγινε μια τουριστρια,και καθηγητης ενας κερατας.....Οσο για τον αλλο ...που εγινε καθηγητης επειδη αγωνιστηκε 3 λεπτα στο Θρυλοριο,και εκλεχθηκε παρανομα καθηγητης χορου..Ας αρχισει ο υπουργος τις ερευνες και θα βγαλει μεγαλα λαβρακια..
Δημοσίευση σχολίου