inkomotininews@gmail.com

Κ. Μιχελής: «Δεν υπήρξα διακοσμητικό στοιχείο όπως άλλοι - Δεν αλλάζουν τα σχέδιά μου»

Πολλές και σφοδρές είναι οι αντιδράσεις στους κόλπους της ΝΔ στην Κομοτηνή, μετά την ανακοίνωση του Χρήστου Μέτιου ως υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης της "Περιφερειακής Αναγέννησης", σε αντικατάσταση του Κώστα Μιχελή.

Ο τελευταίος έχει δεχτεί αναρίθμητα...
...τηλεφωνήματα από φίλους του, «γαλάζιους» και μη, οι οποίοι του εκφράζουν τη στήριξή τους χωρίς να φείδονται ακόμη και…«γαλλικών» κατά του Γιώργου Παυλίδη αλλά και όσων συνέβαλλαν στο να πάρει τη συγκεκριμένη απόφαση ο επικεφαλής της παράταξης.

Πολλοί μάλιστα ζήτησαν και έσπευσαν να συναντήσουν τον Κ. Μιχελή, ο οποίος μεταξύ άλλων δήλωσε με νόημα:

«Δεν ασχολήθηκα με την τοπική αυτοδιοίκηση για να γίνω δημοφιλής, ήμουν και από πριν. Τριάντα χρόνια στην κορυφή στον χώρο του αθλητισμού, ο σύλλογός μας εξακολουθεί να παράγει πρωταθλητές (σ.σ. αναφέρεται στην «Ολυμπιάδα Κομοτηνής»). Στις πολιτικές μου απόψεις ήμουν σταθερός σαν βράχος όταν οι καιροί ήταν δύσκολοι. Τώρα θα αλλάξω; Μία οποιαδήποτε απόφαση δεν μπορεί με τίποτα να αλλάξει ούτε την ιστορία μου, ούτε τα σχέδιά μου για το μέλλον. Ακόμη κι αν αυτή η απόφαση υπαγορεύεται από εντελώς προσωπικά κριτήρια. Με λόγια και με συνθήματα δεν κάνεις ούτε αντιπολίτευση αλλά δυστυχώς ούτε και διοίκηση. Το ζήσαμε τόσα χρόνια με τη διοίκηση Γιαννακίδη, εύχομαι και ελπίζω να μην το ξαναζήσουμε και στη συνέχεια. Τόσα χρόνια με καθημερινή εργασία κατάφερα δύο πράγματα: να κρατήσω την παράταξή μας στην κορυφή από πλευράς αντιπολιτευτικής δραστηριότητας και να προσφέρω καλές υπηρεσίες στους πολίτες της Περιφέρειας ελέγχοντας στενά την διοίκηση Γιαννακίδη. Κανείς άλλος περιφερειακός σύμβουλος δεν ήταν κάθε μέρα στα κέντρα λήψης αποφάσεων να ψάχνει τα πάντα όπως εγώ. Δεν το έκανα επειδή ήμουν απλά περιφερειακός σύμβουλος. Τέτοιοι υπήρχαν πολλοί, οι περισσότεροι όμως ήταν απλά διακοσμητικά στοιχεία. Το έκανα επειδή ήμουν ο Μιχελής. Γιατί είμαι ενεργός πολίτης και αγωνίζομαι για τα συμφέροντα της περιοχής μου. Και θα εξακολουθήσω να είμαι ο Μιχελής ακόμη και χωρίς να είμαι σε κάποια παράταξη. Και φυσικά θα εξακολουθήσω να κάνω το ίδιο έργο, ελέγχοντας την εξουσία, όποια και εάν είναι αυτή και στα επόμενα χρόνια».


Παράλληλα παρουσίασε και το προσωπικό του ιστολόγιο: http://kostasmixelis.blogspot.gr/2014/02/kostas.mixelis.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews