Τηλεφωνική γραμμή
εξυπηρέτησης πολιτών, λειτουργεί
τις τελευταίες δύο ημέρες στον Δήμο Κομοτηνής.
Αφορά
ζητήματα...
...καθημερινότητας (καθαριότητα – σκουπίδια, θέματα
πρασίνου – περιβάλλοντος, φωτισμού, εγκαταλελειμμένα οχήματα, κ.ά.), και οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τις παρατηρήσεις και τα αιτήματά
τους στην υπάλληλο υποδοχής των τηλεφωνημάτων που απαντά στον αριθμό 25313-52419, από τις 8 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι.
Τηλεφωνήματα
εκτός εργάσιμων ωρών καταγράφονται από τηλεφωνητή, ενώ προσεχώς θα υπάρξει και η δυνατότητα αποστολής
των αιτημάτων εκ μέρους των πολιτών, μέσω ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου (e-mail).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου