inkomotininews@gmail.com

Αθανασιάδης ως το 2016 στον Πανθρακικό

Σε επέκταση της συνεργασίας της ως το 2016 με τον τερματοφύλακα Γιώργο Αθανασιάδη, προχώρησε η ΠΑΕ Πανθρακικός.

Ο νεαρός γκολκίπερ, δήλωσε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση του συμβολαίου μου. Είναι η επιβράβευση για όλη τη σκληρή δουλειά που πραγματοποιώ με τους προπονητές μου καθημερινά. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση η οποία με εμπιστεύεται και φυσικά τους προπονητές που μου δείχνουν αγάπη, στήριξη και εμπιστοσύνη. Ο Πανθρακικός είναι η οικογένεια μου, το σπίτι μου, και μου το έδειξαν στις δύσκολες στιγμές και θέλω να τους δικαιώσω για αυτό».

Φωτό: ο Γ. Αθανασιάδης με τον πατέρα του Παναγιώτη (αριστερά), και τον Γενικό Αρχηγό του Πανθρακικού Χάρη Μαυρομάτη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews