inkomotininews@gmail.com

2 σχόλια:

Kounoupias είπε...

Δεν είμαι γνώστης κάποιων πραγμάτων και δεν είμαι από τη Θράκη, παρ' όλα αυτά θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση και αν θέλετε απαντάτε:
Από τη μια διαμαρτυρόμαστε ως οικονομολόγοι ότι το κράτος είναι ανίκανο να εκμεταλλευτεί τον φυσικό του πλούτο όπως είναι η εξόρυξη πετρελαίου, φυσικού αερίου, χρυσού και άλλων μεταλλευμάτων και από την άλλη ως οικολόγοι και ευσυνείδητοι πολίτες διαμαρτυρόμαστε ότι καταστρέφεται το φυσικό περιβάλλον κλπ κλπ...
Τελικά τι θέλουμε ρε παιδιά? Και τα 2 προφανώς δε μπορούμε να τα έχουμε διότι δυστυχώς για να γίνουν εξορύξεις και να έχει η κατακαημένη Ελλαδίτσα μια σημαντική πηγή χρημάτων, προφανώς και θα πρέπει να γίνουν ορυχεία, ή τερατώδης εγκαταστάσεις στο Αιγαίο ή "καταστροφή" του φυσικού περιβάλλοντος. Με ξόρκια ή με τη βοήθεια του Harry Potter δε γίνονται κάποια πράγματα...

dragonfly είπε...

Επειδή εγω ειμαι από τη Θράκη και ενδιαφερομαι για το τόπο μου, σας ενημερωνω οτι βασει του μεταλλευτικού κώδικα που ισχύσει εν προκειμένω για την εξόρυξη χρυσού τι έρμο το κράτος μας παίνει ΜΗΔΕΝ τοις εκατο από την "αξιοποίηση" του μεταλλείου του Περάματος. Η προπαγάνδα των μεγάλων ΜΜΕ για το οτι θα γίνουμε παραγωγός χρυσού και θα σωθούμε είναι ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ψεμα. Εχει να κερδίσει παρα πολλά χρήματα η καναδική ELdorado Gold παίρνοντας το χρυσό και αφήνοντας σε εμας τους θρακιώτες τα κυανιουχα απόβλητα. Τοσο απλά. Το φυσικό αέριο και η ΑΟΖ είναι λύση είναι και θεσεις εργασίας και απεξάρτηση ενεργειακή

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews