inkomotininews@gmail.com

Διαψεύδει μέσω Facebook ο Γ. Ντόλιος


Διαψεύδει με μήνυμά του στο Facebook τα δημοσιεύματα που τον έφεραν να τάσσεται υπέρ των σκληρών δημοσιονομικών μέτρων, ο Βουλευτής Έβρου Γιώργος Ντόλιος. Μάλιστα, κάνει λόγο για συνειδητά κατασκευασμένες...
...διαρροές εις βάρος του.

Ειδικότερα, το ποστάρισμά του, έχει ως εξής: «Διαβάζοντας σε διάφορα blogs τοπικά ή μη τις δήθεν δηλώσεις μου στην κοινοβουλευτική ομάδα, περί ψήφισης ή μη των μέτρων, έχω να πω πως πρόκειται περί αθλίων διαρροών που προέρχονται από διάφορους προθύμους και οι οποίες μάλιστα διαστρεβλώνουν εν γνώση τους την τοποθέτηση μου στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος».


Εξάλλου, και με επίσημο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε, σημειώνει: «Η τοποθέτηση μου στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος είχε έναν και μόνο στόχο: να τονίσω πως σε τόσο κρίσιμα ζητήματα για την Ελλάδα και το ΠΑ.ΣΟ.Κ., η κοινοβουλευτική ομάδα οφείλει να έχει ενιαία στάση.
Θέλω επίσης να αναφέρω, πως διαβάζοντας σε διάφορα blogs τοπικά ή μη τις δήθεν δηλώσεις μου στην κοινοβουλευτική ομάδα περί ψήφισης ή μη των μέτρων, έχω να πω πως πρόκειται περί αθλίων διαρροών που προέρχονται από διάφορους προθύμους και οι οποίες μάλιστα διαστρεβλώνουν εν γνώση τους την τοποθέτηση μου στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος.
Απορώ πως με τόσο μεγάλη ευκολία διάφορα ''ενημερωτικά μέσα'' αναπαράγουν με μεθόδους σκουριασμένου τηλεφώνου, ήδη διαστρεβλωμένες και απομονωμένες εκφράσεις ή θέσεις, οι οποίες δεν αποδίδουν το πολιτικό περιεχόμενο της τοποθέτησης μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews