inkomotininews@gmail.com

Γ. Παυλίδης: «Στάσιμα όλα τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.»


Νέα σφοδρή επίθεση της Περιφερειακής Αναγέννησης στη διοίκηση Γιαννακίδη: «Η ανέξοδη υποσχεσιολογία περισσεύει. Η διοίκηση Γιαννακίδη δεν δουλεύει όσο πρέπει».

Συνάντηση εργασίας με τον Πρόεδρο και στελέχη της Εγνατίας Οδού Α.Ε., είχε ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Περιφερειακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Γιώργος Παυλίδης, στην οποία συμμετείχε και ο γραμματέας...
...του Περιφερειακού Συμβουλίου Κ. Ζαγναφέρης, προκειμένου να λάβουν επαρκή ενημέρωση για τα θέματα του αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας, για την πορεία των κατασκευών που υλοποιεί, και των μελετών που εκπονεί στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Πιο συγκεκριμένα, συζητήθηκαν η εξέλιξη, τα προβλήματα και ο πιθανός χρόνος υλοποίησης, για:

I. Τα υπό εξέλιξη έργα – κατασκευές:

1. Μάνδρα Ψαθάδες και Αρδάνιο- Μάνδρα του καθέτου άξονα Αλεξανδρούπολη- Ορμένιο.

2. Κατάσταση παλαιού εθνικού δρόμου προς τον βόρειο Έβρο.

3. Το έργο του καθέτου άξονα Κομοτηνή- Νυμφαία- Μάκαζα.

4. Το έργο του κόμβου της ΒΙΠΕ Κομοτηνής.

Ι I. Την κακή κατάσταση στην Εγνατία οδό και το θέμα των διοδίων.

ΙΙΙ. Τις εκπονούμενες μελέτες:

1. Του καθέτου άξονα Ξάνθη -Δημάριο -Σύνορα και το θέμα της διέλευσής της εντός της πόλεως Ξάνθης.

2. Του αυτοκινητοδρόμου Καβάλα -Δράμα.

3. Της Περιφερειακής οδού Καβάλας.

Μετά τη συνάντηση, ο κ. Παυλίδης σχολίασε:

«Σε ότι αφορά τη διοίκηση της Περιφέρειάς μας και τον κ. Γιαννακίδη, επισημαίνουμε ότι όλα τα μεγάλα έργα τα ανέλαβε η Εγνατία Οδός. Η Περιφέρεια υπεισήλθε σε ρόλο παρατηρητή, και επιλεκτικά (a la carte) επιχειρεί να οικειοποιηθεί επικοινωνιακά ότι υλοποιείται.

Παράλληλα, πρόσθεσε: «Στη συνάντηση θέσαμε το θέμα της ανάγκης άμεσης συντήρησης του οδοστρώματος της Εγνατίας, που ειδικά στο Τμήμα από το ύψος της Αλεξανδρούπολης έως τους Κήπους είναι επικίνδυνο σε πολλά του σημεία. Επισημάναμε ότι λόγω των διοδίων, σημερινών και όσων δυσβάσταχτων αναμένονται, και της εκτροπής της διέλευσης των μεγάλων οχημάτων στους ένθεν και ένθεν αυτής εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους, που διασχίζουν δεκάδες οικισμούς, δημιουργούνται σοβαροί κίνδυνοι για τους κατοίκους, αφού η κατάσταση επαναφέρεται στο προ της Εγνατίας κυκλοφοριακό παρελθόν. Δυστυχώς η αρμόδια Περιφέρεια μας δεν προχώρησε έως τώρα, στις αναγκαίες ρυθμίσεις της κυκλοφορίας για την ασφάλεια των κατοίκων».

Ο κ. Παυλίδης συμπλήρωσε: «Πληροφορηθήκαμε επίσης ότι το ήδη ταλαιπωρημένο έργο Μάνδρα-Ψαθάδες, όπως και το Αρδάνιο- Μάνδρα, θα απαιτήσουν μεγάλο διάστημα έως την ολοκλήρωσή τους. Την ίδια στιγμή η Περιφέρεια, από λόγους αδιαφορίας, αφήνει σε οικτρή κατάσταση, διάτρητο, ασυντήρητο, τον χρησιμοποιούμενο παλαιό εθνικό δρόμο, απ΄ όπου η διέλευση είναι πλέον επικίνδυνη για τους δεκάδες χιλιάδες συμπολίτες μας του βορείου Έβρου. Τους καλούμε, αντί για δηλώσεις ανευθυνότητας, να επισκευάσουν άμεσα το οδόστρωμα, όπως οφείλουν!».

Αναφορικά με τον αυτοκινητόδρομο Καβάλας-Δράμας, ο κ. Παυλίδης υπογράμμισε: «Δυστυχώς βρίσκεται σε επίπεδο αναγνωριστικής μελέτης, και, εάν ακόμη εξευρεθούν οι αγνώστου ύψους πόροι, μέχρις ότου ανατραπεί η απομόνωση του νομού Δράμας θα περάσουν χρόνια!».

Σχετικά δε με τον κάθετο άξονα Ξάνθης-Δημαρίου-Βουλγαρίας, με προϋπολογισμό μελέτης 8,3 εκατομμύρια ευρώ, επισήμανε: «Προβλέπεται στενός, με προδιαγραφές ταχύτητας μόλις 60 χ/ω! Εκτιμούμε ότι θα περατωθεί εάν βρεθούν οι πόροι ύψους 100 εκ. ευρώ, περί το 2020! Ο δρόμος αυτός θα καταλήγει στην καρδιά της Ξάνθης χωρίς καμιά πρόβλεψη παράκαμψης της».

Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜ-Θ, αναφέρθηκε και στον «κάθετο άξονα των πολλών στοιχημάτων του κ. Γιαννακίδη Κομοτηνή- Νυμφαία- Μάκαζα», σημειώνοντας πως «η Περιφέρεια δεν κάνει τις πρέπουσες κινήσεις, με αποτέλεσμα να καθυστερεί ανεπίτρεπτα η μερική έστω ολοκλήρωσή του».

Τέλος, όσον αφορά τον δρόμο Αμφίπολης – Δράμας, ο κ. Παυλίδης τόνισε: «Είναι ώριμος στο τμήμα των Σερρών, της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Αντίθετα, στο τμήμα εντός του νομού Δράμας, υπολείπονται μελέτες για την ολοκλήρωση της ετοιμότητας, η Περιφέρειά μας δεν κάνει ότι οφείλει, αφού παραμένουν όπως ήταν προ τριετίας»!

Καταλήγοντας ο κ. Παυλίδης εξαπέλυσε επίθεση στη διοίκηση Γιαννακίδη: «Βεβαιώνεται περίτρανα ότι τρία χρόνια με διοίκηση Γιαννακίδη, παρά τις ηχηρές συνεχείς διαβεβαιώσεις, όλα τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα είναι στάσιμα, εκεί που ήταν όταν ανέλαβαν τη διοίκηση, ενώ η ανέξοδη υποσχεσιολογία περισσεύει. Δεν δουλεύουν, δεν προσπαθούν όσο πρέπει. Η περιφέρεια έχει αφεθεί στην τύχη της. Όπου δεν έχουμε κατρακύλα, τα πράγματα πηγαίνουν αργά ή παραμένουν στάσιμα. Την ανεπάρκεια, την ανικανότητα παραγωγής αποτελέσματος και την προχειρότητα της σημερινής διοίκησης, την πληρώνει η δοκιμαζόμενη πολλαπλά από φτώχεια ανεργία και υποανάπτυξη, κοινωνία της περιφέρειας μας. Επιτέλους ας εργασθούν για να προχωρήσει η περιφέρεια. Την ίδια ανέξοδη υποσχεσιολογία ακούσαμε και πάλι από τον κ. Γιαννακίδη και για τα Τενάγη Φιλίππων: Θα εντάξουν μελέτη, θα γίνει μελέτη, θα το εντάξουν στην επόμενο ΕΣΠΑ! Τόσα χρόνια τι κάνατε; Που θα είστε στο επόμενο ΕΣΠΑ; Μην μας εμπαίζετε».

Με ανακοίνωσή της η παράταξη του κ. Παυλίδη «Περιφερειακή Αναγέννηση», ευχαριστεί τη Διοίκηση και τα στελέχη της Εγνατίας Οδού Α.Ε., ιδιαίτερα τον Πρόεδρο κ. Σαββαΐδη και τον Δ/ντα Σύμβουλο κ. Κελαϊδάκη «για την ενημέρωση, τη συνολική τεχνική συμβολή τους αλλά και την προσπάθεια που καταβάλλουν για τη συμπλήρωση των υποδομών στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη», υπογραμμίζοντας: «Επιτέλους έχουμε συνολική και πραγματική εικόνα για το σύνολο των έργων».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews