inkomotininews@gmail.com

Έκκληση ανθρωπιάς για 3χρονο κοριτσάκι


Κοριτσάκι τριών ετών από την Κομοτηνή πάσχει από λευχαιμία και χρειάζεται αιμοπετάλια.

Όσοι έχουμε αίμα 0+ (μηδέν θετικό) μπορούμε να τη βοηθήσουμε να ζήσει μέχρι να γίνει η μεταμόσχευση.

Πρέπει να κλείσουμε ραντεβού στο νοσοκομείο Κομοτηνής στο τηλέφωνο: 25313-51533, να εξετάσουν αν είμαστε συμβατοί (εννοείται ότι μπορούμε επίσης να ελέγξουμε τη συμβατότητά μας στα νοσοκομεία όλης της Ελλάδας).

Στη συνέχεια η οικογένεια της μικρούλας θα φροντίσει να μεταφερθούμε στο νοσοκομείο που νοσηλεύεται στη Θεσσαλονίκη, να της δώσουμε την ΕΛΠΙΔΑ.

Ας έχει Καλή Τύχη στη ζωή που τώρα ξεκινά τόσο δύσκολα.
Και ’μεις ας κάνουμε ότι μπορούμε.

Για κάθε σχετική πληροφορία μπορείτε να απευθύνεστε στο 6939792364.

7 σχόλια:

χριστοδουλος είπε...

πήρα τηλέφωνο στο νοσοκομείο Κομοτηνής και μου είπανε ότι μπορούμε να πάμε από τις 25-02-13 μέχρι τις 12 το μεσημέρι για να μας κάνουνε έλεγχο συμβατότητας και αν είναι όλα καλά θα μας βάλουνε σε μια λίστα όπου θα πάμε να δώσουμε τα αιμοπετάλια στην Θεσ/νικη διότι δεν μεταφέροντε.

Unknown είπε...

egw pou eimai apo thessaloniki pou na paw?

Unknown είπε...

Είμαι από Θεσσαλονίκη, σε ποιο νοσοκομείο πρέπει να πάω;

Unknown είπε...

Για κάθε σχετική πληροφορία μπορείτε να απευθύνεστε στο 6939792364

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΩ ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ 0+ ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ Κ ΜΑΝΑ 2 ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ,ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ...
ΚΑΤΕΡΙΝΑ 6982953225

χριστοδουλος είπε...

στο Ιπποκρατειο μου ειπανε απο το νοσοκομειο Κομοτηνης ... αλλα εσυ αν σε ενδιαφερει μπορεις να παρεις ενα τηλ. στο 2531351533

χριστοδουλος είπε...

στο Ιπποκρατειο νοσοκομειο Θεσ/νικης

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews