Γ.
Παυλίδης: «Πρόωρος προεκλογικός πανικός έχει καταλάβει τον απερχόμενο κ. Γιαννακίδη».
Με
ανακοίνωσή της, η παράταξη της μείζονος αντιπολίτευσης του Περιφερειακού
Συμβουλίου ΑΜ-Θ, ρωτά απευθυνόμενη στον Περιφερειάρχη:
«Γιατί τόσο φτωχά
χαρακτηριστικά στο Κάθετο Αξονα» (;) της Ξάνθης; Γιατί τόσες εκπτώσεις κ.
Γιαννακίδη;».
«Οι μελέτες μόνον «οδικό άξονα» δεν
αφορούν, αλλά κοινό δρόμο με άσφαλτο 7,5 μέτρων , πολύ στενότερο από το σύνολο σχεδόν
των επαρχιακών οδών του νομού Ξάνθης, και με δυνατότητα μέσης ταχύτητας μόλις 60 χιλιόμετρα την
ώρα!», τονίζει ακόμη, και προσθέτει:
«Ώδινεν όρος και έτεκεν μυν. Η παρουσίαση στη Μύκη της πολυδάπανης
μελέτης του «Κάθετου Άξονα Ξάνθη – Βουλγαρικά Σύνορα», όπως κατ’ ευφημισμό τη
βάπτισαν ο κ. Γιαννακίδης και η Εγνατία ΑΕ, με προϋπολογισμό 8,9 εκ. ή 185.000
ευρώ το χιλιόμετρο, δεν αφορά παρά περιορισμένη βελτίωση του υπάρχοντος δρόμου,
που διατηρείται στο σύνολό του».
Κατά
την παρουσίαση «με τα πολλά ερωτηματικά» της μελέτης στη Μύκη, η Περιφερειακή
Αναγέννηση, επισημαίνει:
«- Δεν μας είπαν ότι δεν υπάρχει χρηματοδότηση κατασκευής του
έργου.
- Δεν μας είπαν ότι δεν μπορεί να ενταχθεί στην παρούσα αλλά
στην επόμενη προγραμματική περίοδο, εάν υπάρχουν πόροι.
- Δεν μας είπαν πόσα εκατομμύρια ευρώ (15-20;) δαπανήθηκαν για μελέτες από το Υπουργείο και την Περιφέρεια για τον «κάθετο άξονα».
- Δεν μας είπαν ότι δεν πρόκειται να υπάρξει πριν το 2020 άλλη δίοδος, πλην αυτής του Αγίου Κωνσταντίνου.
- Δεν μας είπαν πόσα εκατομμύρια ευρώ (15-20;) δαπανήθηκαν για μελέτες από το Υπουργείο και την Περιφέρεια για τον «κάθετο άξονα».
- Δεν μας είπαν ότι δεν πρόκειται να υπάρξει πριν το 2020 άλλη δίοδος, πλην αυτής του Αγίου Κωνσταντίνου.
- Δεν μας είπαν ότι τέτοιος δήθεν «κάθετος» που σχεδιάζουν,
υπάρχει. Μόνο που δεν είναι οδικός άξονας, και κόστισε η κατασκευή του
ούτε όσο το 1/2 των μελετών που παρουσιάζονται!
- Δεν μας είπαν γιατί προβλέφθηκε κατασκευή για ταχύτητα 80 χ/ω στην
οδό Κομοτηνή Νυμφαία - Μάκαζα, με μέσο κόστος κατασκευής ανά χ/τρο 4 εκατομμύρια
(!), ενώ η αντίστοιχη ταχύτητα για την Ξάνθη είναι μόλις 60 χ/ω, όσο
και η σημερινή, με προβλεπόμενο κόστος κατασκευής μόλις 700 χιλ. ευρώ!
- Δεν μας είπαν ότι από το 2006 ο δρόμος έχει φορέα υλοποίησης (ποιάς άραγε και για πότε) την Εγνατία οδό ΑΕ, και συντήρησης την Περιφέρεια (όπως και πριν), ενώ προσπαθούν, αποσιωπώντας την αλήθεια, να επιρρίψουν ευθύνες σε αναρμόδιους.
- Δεν μας είπαν ότι από το 2006 ο δρόμος έχει φορέα υλοποίησης (ποιάς άραγε και για πότε) την Εγνατία οδό ΑΕ, και συντήρησης την Περιφέρεια (όπως και πριν), ενώ προσπαθούν, αποσιωπώντας την αλήθεια, να επιρρίψουν ευθύνες σε αναρμόδιους.
- Δεν μας είπαν ότι απέρριψαν την ανατολική παράκαμψη της
πόλης Ξάνθης προς την Εγνατία οδό (ποιοι και γιατί άραγε;), με αποτέλεσμα - και
τα μεγάλα φορτηγά - να διέρχονται μέσα από την πόλη».
Γ. Παυλίδης: «Πρόωρος προεκλογικός
πανικός έχει καταλάβει τον απερχόμενο κ. Γιαννακίδη»
Ο
δε επικεφαλής της παράταξης Γ. Παυλίδης, εκφράζοντας την απογοήτευσή του,
σχολίασε: «Γιατί τόσο φτωχά χαρακτηριστικά στον κάθετο δρόμο της Ξάνθης;
Γιατί τόσες εκπτώσεις; Παρουσίασαν ένα δρόμο που κάθε άλλο παρά «κάθετος
άξονας» είναι ,όπως θέλουν να τον λένε και που δεν θα ολοκληρωθεί ούτε το 2020.
Είναι δυνατόν να αποτελεί τμήμα του ο χωματόδρομος που άνοιξε η
Νομαρχία το 2001; Πώς συναίνεσαν και πανηγυρίζουν γι αυτά; Τέτοιον δρόμο
προς τα σύνορα έχει η Ξάνθη. Κάθετο Οδικό Άξονα επεδίωκε. Με τις
ίδιες πρακτικές αναβλητικότητας και όχι μόνον, μας ανάγκασαν να
ανοίξουμε τον δρόμο προ 4ετίας, από τον Άγιο Κων/νο. Η Ξάνθη ,
διαφορετικά, θα έμενε χωρίς δίοδο προς το εξωτερικό μέχρι το 2020 τουλάχιστον.
Μας κούρασαν οι «μελέτες» και οι ανέξοδες υποσχέσεις του κ. Γιαννακίδη
,όπως και ο ανέξοδος κατάλογος των έργων που δήθεν «θα» ενταχτούν στην επόμενη
προγραμματική περίοδο,σε χρόνο που απομάκρυνση του είναι δεδομένη. Τρία χρόνια
η Περιφέρεια ΑΜΘ δεν παραμένει απλώς στάσιμη αλλά πισωγυρίζει. Δεν
κατάλαβα, τι επεδίωξαν να μας πουν στην παρουσίαση τους προχθές;
Ότι γίνονται μελέτες για ένα στενό δρόμο; Το βέβαιο είναι
ότι η όλη ενέργεια εντάσσεται σε ένα πολύ πρόωρο προεκλογικό πανικό του
απερχόμενου κ. Γιαννακίδη, όπου συμμετέχει και η Εγνατία Οδός».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου