inkomotininews@gmail.com

Το Λύκειο Ιάσμου στο πρόγραμμα «τηλΕστία»

Ξεκίνησαν τη μέρα τους προχωρώντας στα μονοπάτια του ήλιου και του σύμπαντος, και μετά είχαν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν για το μεγάλο βήμα από τον Άβακα έως τις Κβαντικές μηχανές.

Οι μαθητές του  ΓΕΛ Ιάσμου είχαν την ευκαιρία...
...να παρακολουθήσουν από κοντά  το πρόγραμμα «τηλΕστία» της Εστίας Γνώσης Χαλκίδας.

Με οδηγούς  τον  Διδάκτορα Αστροφυσικής, μαθηματικό, κ. Αντώνη Αντωνίου, και τον μαθηματικό, Διδάκτορα πληροφορικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Κώστα Χαϊνά, οι μαθητές έλυσαν απορίες, διατύπωσαν ερωτήσεις, και βρέθηκαν ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στη γνώση, σε μια συνδιδασκαλία με συνομήλικους μέσω τηλεδιάσκεψης.

Αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία, εξασφαλίστηκε ζωντανή σύνδεση με ήχο και εικόνα των μαθητών του ΓΕΛ Ιάσμου με τους μαθητές του ΓΕΛ Αρτάκης και τους εισηγητές που βρίσκονταν στο κτίριο της Εστίας Γνώσης, στη Χαλκίδα. Σαν να βρίσκονταν στον ίδιο χώρο, παρακολούθησαν πτώση κομήτη στη γη (Νέα Υόρκη) και τη θεαματική σύγκρουση του κομήτη Shoemaker-Levy με τον Δία που συνέβη στις 16/7/1994.

Σύμφωνα με τη διευθύντρια του ΓΕΛ Ιάσμου κ. Βάγια Σερέτη, «αν και αρχικά οι μαθητές ήταν αμήχανοι, στη συνέχεια εξοικειώθηκαν με την τηλεκπαίδευση και διατύπωσαν ερωτήματα σχετικά με τη θέση της γης στον Γαλαξία μας, τη δυνατότητα μετοικεσίας στον Άρη και την προστασία της γης από την πτώση μετεωριτών».

Στη θεματική της  Πληροφορικής τονίστηκε η συμβολή των Μαθηματικών. Στη συζήτηση δε, που ακολούθησε, τέθηκαν προβληματισμοί που αφορούσαν στην Ελευθερία, τη Δημοκρατία και την ασφάλεια στο Διαδίκτυο.

«Το συμπέρασμα ήταν ότι ο υπολογιστής είναι ένα «μέσο» και η καλή ή κακή χρήση του εναπόκειται στον ίδιο τον άνθρωπο. Αυτό που χρειάζεται είναι προσοχή στην ανάρτηση των προσωπικών μας δεδομένων, διασταύρωση των πληροφοριών και κριτικός έλεγχος των πηγών», σημείωσε η κ. Σερέτη και πρόσθεσε ότι «σχετικά με τον ρόλο της χώρας μας στην εξέλιξη της επιστήμης των Υπολογιστών, ιδιαίτερα αισιόδοξο ήταν το μήνυμα ότι η Ελλάδα έχει να προσφέρει πολλά, καθώς, παρόλο που υστερούμε σε τεχνογνωσία, η θεωρητική κατάρτιση που παρέχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι υψηλή και οι Έλληνες επιστήμονες, θεωρητικοί-μαθηματικοί, διαπρέπουν στον τομέα των Εφαρμογών Λογισμικού».


Την ημερίδα τίμησε  με την παρουσία του και ο Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης κ. Δημήτρης Βλάχος, που απηύθυνε χαιρετισμό, και ο υπεύθυνος του προγράμματος κ. Γιάννης Μαρκόπουλος, ο οποίος και φρόντισε  για την εγκατάσταση του τεχνικού εξοπλισμού στο σχολείο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews