Σε προηγούμενή μας
ανάρτηση αναφερθήκαμε στην
τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών του Δήμου Κομοτηνής η οποία αφορά
ζητήματα καθημερινότητας (καθαριότητα – σκουπίδια, θέματα πρασίνου –
περιβάλλοντος, φωτισμού, εγκαταλελειμμένα οχήματα, κ.ά.), και μέσω της οποίας
οι πολίτες μπορούν...
...να υποβάλλουν τις παρατηρήσεις και τα αιτήματά τους στην υπάλληλο υποδοχής των τηλεφωνημάτων που απαντά στον αριθμό 25313-52419, από τις 8 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι.
Υπενθυμίζεται
πως τα τηλεφωνήματα εκτός εργάσιμων ωρών καταγράφονται από τηλεφωνητή, ενώ
το επόμενο διάστημα θα υπάρξει και η δυνατότητα αποστολής των αιτημάτων εκ
μέρους των πολιτών, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
...να υποβάλλουν τις παρατηρήσεις και τα αιτήματά τους στην υπάλληλο υποδοχής των τηλεφωνημάτων που απαντά στον αριθμό 25313-52419, από τις 8 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι.
Διευκρινίζεται πως ο αριθμός αυτός είναι προσωρινός
και ότι προσεχώς θα υπάρξει νέος, πενταψήφιος, για την ευκολότερη απομνημόνευσή
του.
Τα
αιτήματα προωθούνται στη Γενική Γραμματεία του Δήμου, η οποία τα ταξινομεί και
τα αναθέτει στις κατά περίπτωση αρμόδιες Υπηρεσίες προς εξέταση και
διεκπεραίωση.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου