Σε προηγούμενή μας
ανάρτηση αναφερθήκαμε στην
τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών του Δήμου Κομοτηνής η οποία αφορά
ζητήματα καθημερινότητας (καθαριότητα – σκουπίδια, θέματα πρασίνου –
περιβάλλοντος, φωτισμού, εγκαταλελειμμένα οχήματα, κ.ά.), και μέσω της οποίας
οι πολίτες μπορούν...
...να υποβάλλουν τις παρατηρήσεις και τα αιτήματά τους στην υπάλληλο υποδοχής των τηλεφωνημάτων που απαντά στον αριθμό 25313-52419, από τις 8 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι.
...να υποβάλλουν τις παρατηρήσεις και τα αιτήματά τους στην υπάλληλο υποδοχής των τηλεφωνημάτων που απαντά στον αριθμό 25313-52419, από τις 8 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι.
Διευκρινίζεται πως ο αριθμός αυτός είναι προσωρινός
και ότι προσεχώς θα υπάρξει νέος, πενταψήφιος, για την ευκολότερη απομνημόνευσή
του.
Υπενθυμίζεται
πως τα τηλεφωνήματα εκτός εργάσιμων ωρών καταγράφονται από τηλεφωνητή, ενώ
το επόμενο διάστημα θα υπάρξει και η δυνατότητα αποστολής των αιτημάτων εκ
μέρους των πολιτών, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
Τα
αιτήματα προωθούνται στη Γενική Γραμματεία του Δήμου, η οποία τα ταξινομεί και
τα αναθέτει στις κατά περίπτωση αρμόδιες Υπηρεσίες προς εξέταση και
διεκπεραίωση.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου