inkomotininews@gmail.com

(BINTEO) Στην έκθεση ANUGA της Κολωνίας το Επαγγελματικό & Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Ροδόπης

Στην Κολωνία βρίσκονται από σήμερα ο Πρόεδρος και ο Α’ Αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού & Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης...
...κύριοι Αργύρης Αργυρόπουλος και Παναγιώτης Μαργαρίτης αντίστοιχα, εκπροσωπώντας το Επιμελητήριο στη μεγαλύτερη έκθεση ποτών και τροφίμων παγκοσμίως, «Anuga», η οποία ανοίγει αύριο τις πύλες της και ολοκληρώνεται στις 9 του μηνός.

Μαζί τους έχουν ταξιδέψει και πέντε εξαγωγικές επιχειρήσεις της Ροδόπης: Ίσμαρος – Τυροκομικά Δουκίδη, Καπνιστά-Αλίπαστα Πασχαλίδη, Ελαιοκομικός Συνεταιρισμός Μαρώνειας, Οινοποιείο Τσάνταλη, NOS energy dring Παπανικολάου.

Στην έκθεση συμμετέχουν 7.000 περίπου εκθέτες από 100 χώρες.

Η επιχειρηματική αντιπροσωπεία της Ροδόπης αποτελεί μέρος της αποστολής που οργάνωσε η Περιφέρεια ΑΜ-Θ, η οποία θα διαθέτει και περίπτερο.

ΒΙΝΤΕΟ

Α. Αργυρόπουλος
Πρόεδρος ΕΒΕ Ροδόπης
«Επιδιώκουμε την εξωστρέφεια όχι μόνο
ανά την Ελλάδα αλλά και εκτός συνόρων»

Καταναλωτική έξαρση των Γερμανών που αναζητούν
προϊόντα με ονομασία προέλευσης
«Οι Γερμανοί καταναλώνουν όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια με βασικό κριτήριο εάν τα προϊόντα έχουν παραχθεί βιολογικά και με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, εάν η διακίνηση τους γίνεται μέσω δικτύων fair trade, εάν είναι άμεσα συνδεδεμένα με τον τόπο παραγωγής τους», εξηγεί στη  Deutsche Welle (πηγή: euro2day.gr), o σύμβουλος επιχειρήσεων από τη Βόννη με εξειδίκευση σε θέματα μάρκετινγκ εξαγωγών, οικονομολόγος Τρύφωνας Κολιτσόπουλος. «Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα για λογαριασμό του ομίλου Ottο, το 60% των ερωτηθέντων δίνει πλέον ιδιαίτερη έμφαση στις συγκεκριμένες ιδιότητες ενός προϊόντος, στην ιστορία του και στις πληροφορίες που αφορούν τον τόπο προέλευσής του. Η τιμή δεν αποτελεί πλέον το βασικότερο κριτήριο, όπως ήταν στο παρελθόν», συμπληρώνει ο κ. Κολιτσόπουλος, σύμφωνα με τον οποίο, «μόνο οι παραγωγοί που έχουν να προσφέρουν προϊόντα με τις προαναφερθείσες αξίες, μπορούν να βγούν στο μέλλον κερδισμένοι από τη γερμανική αγορά. Όπως προσθέτει δε, ιδιαίτερης σημασίας είναι το γεγονός ότι η καταναλωτική διάθεση των Γερμανών βρίσκεται στα ύψη, αφού «ο δείκτης της κατανάλωσης στη Γερμανία έφτασε το υψηλότερο επίπεδο από το 2007», και εκφράζει την πεποίθηση ότι «ήρθε πραγματικά η ώρα για ουσιαστικές ελληνικές εξαγωγές προς την Γερμανία, προϊόντων που έχουν τη σφραγίδα – copyright «Made in Greece», που παρασκευάζονται στη χώρα μας και παράλληλα δεν μπορούν να παραχθούν με τον ίδιο τρόπο σε καμία άλλη χώρα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews